Individualna obravnava za

Unikatne rešitve.

Od strategije do izvedbe …

Vsako podjetje ali ustanova je glede na svoje dejavnosti, sestavo in nastop na trgu unikatno, zato zahteva individualno obravnavo. V naši agenciji najprej pregledamo dosedanje naročnikove aktivnosti, analiziramo stanje in pripravimo predloge za izboljšave v prihodnje. Kar je dobrega ohranimo (podizvajalci, dosedanje kreativne rešitve ipd.) in jih po potrebi oplemenitimo z našimi idejami in predlogi ali pa povsem nadomestimo z novimi.

Preverimo stroškovno učinkovitost projektov, komuniciranja in poiščemo najugodnejše ponudbe v interesu naročnika. Nato aktivnosti izpeljemo ter skupaj z naročnikom sproti preverjamo učinkovitost opravljenih nalog v skupno zadovoljstvo. S širokim izborom storitev naročniku zagotavljamo prihranek denarja in povečamo poslovno uspešnost oz. tržno-komunikacijsko učinkovitost.

Številna znanja in izkušnje naših sodelavcev nam omogočajo, da lahko za naročnike izvajamo naslednje storitve:

Poslovno svetovanje

Celovit pristop z načrtno izbrano metodo dela in jasnim ciljem zagotavlja obojestransko zadovoljstvo in zavidljive rezultate:

  • oblikovanje poslovne in/ali marketinške, komunikacijske strategije,
  • pomoč pri organizaciji poslovanja,
  • pomoč pri ustanavljanju podjetja, organizacije,
  • vstop tujega podjetja na slovenski trg,
  • produktni in projektni menedžment (od ideje do izdelka: konceptualna zasnova izdelkov, storitev, projektov, svetovanje pri upravljanju izdelkov, storitev, vodenje projekta od ideje do izvedbe),
  • analize trga, konkurence,
  • medijske in druge analize pred in po zaključku projektov.
Osebno svetovanje

Ste se znašli na življenjskem razpotju – poslovno ali osebno (kariera), pa ne veste, kako naprej?

Tukaj smo za vas, da vam pomagamo s praktičnimi nasveti, kako urediti nastalo situacijo.

Skupaj bomo na enournem posvetu:

  • ugotovili, kaj je vaš dejanski problem in ga analizirali iz različnih vidikov,
  • poskusili ugotoviti, kakšne so možne rešitve,
  • naredili nabor možnosti, kako si lahko pomagate sami in kako vam lahko pomagajo drugi,
  • določili prve korake za izhod iz problematične situacije,
  • naredili oris kratkoročnega in dolgoročnega načrta za izboljšanje vaše situacije,
  • se dogovorili, če še potrebujete naše svetovanje naprej ali boste situaciji kos sami.

Cena enournega posveta (60 min) je 72 EUR (brez DDV, ker nismo zavezanec za DDV), cena pol-urnega posveta je 50 EUR (brez DDV).

Svetovanje poteka virtualno preko Zoom, vse podrobnosti se dogovorimo na prvem srečanju.

Za naročila pišite na naslov: info@nabium.si ali pokličite 031 344 883.

Odnosi z javnostmi

Zavedamo se, da ključ do zavidljivih odnosov z vsemi javnostmi ni v količini naročnikovega denarja, pač pa v izvirnih idejah in inovativnih komunikacijskih pristopih agencije Nabium. Strokovno načrtovanje komuniciranja, ki zagotavlja učinkovito pot do končnega cilja je pri nas na prvem mestu. Izpeljemo celovito vodenje odnosov z javnostmi in sledimo strategiji »z manj do več«. Zato v množici neponovljivih prireditev za svoje naročnike stremimo k odmevnim in med udeleženci nepozabnim dogodkom. Načrtno in kreativno organizacijo vse od idejne zamisli do končne medijske odmevnosti in vpliva na ugled podjetja zagotavljamo s pomočjo naslednjih storitev:

  • priprava predstavitvenih gradiv (zloženke, informativni listi, …),
  • zasnova in priprava revij, internih in eksternih časopisov, glasil,
  • organizacija dogodkov in nastopov (otvoritve, seminarji, konference),
  • poslovna, družabna srečanja, razstave, sejmi, dogodki, akcije, predstavitve…,
  • organizacija in izvedba novinarskih konferenc,
  • krizno komuniciranje,
  • svetovanje.
Marketing

Brez oglaševanja ni prepoznavnosti in poslovne rasti. Če podjetje ne bo primerno predstavilo svojih izdelkov, storitev na trgu, jih umestilo v prave medije in pozvalo k nakupu svoje primarne ciljne skupine kupcev, potem uspeha ne gre pričakovati. Nabium zasnuje marketinške strategije, analizira konkurenco in predlaga najboljše pristope za uveljavitev vašega podjetja na trgu, s pomočjo naslednjih aktivnosti:

  • priprava tržno-komunikacijske strategije,
  • idejna in kreativna zasnova blagovnih in storitvenih znamk ter pomoč pri upravljanju le-teh,
  • priprava in izvedba aktivnosti za vstop domače ali tuje znamke na trg,
  • kreativne zasnove tržno-komunikacijskih kampanj, akcij,
  • medijsko načrtovanje in zakup ter svetovanje pri zakupu oglasnega prostora v medijih,
  • neposredni (direktni) marketing,
  • sejemske predstavitve,
  • organizacija klicnega centra, servisa strank,
  • programi zvestobe kupcev,
  • izvajanje različnih marketinških aktivnosti po naročilu,
  • produkcija marketinških materialov.
Produkcija

Urejenost podjetja se lahko primerja z urejenostjo človeka, prostora, narave. Estetsko oblikovana sporočila, izvirna ideja in sporočilo zagotavljajo rast ugleda vašega podjetja, izdelkov, storitev. Oblikujemo različna komunikacijska orodja, da bi bili v javnosti usklajeno in čim bolje prepoznavni:

  • celostna grafična podoba (izdelava logotipa, osnovnih razpoznavnih elementov – dopis, vizitke, pisemske ovojnice…) za podjetje, izdelek, storitev,
  • poslovne publikacije, predstavitvena gradiva (osebne izkaznice podjetja, letno poročilo, predstavitvene mape, obrazci, zloženke, letaki, plakati, brošure),
  • oglasi (televizijski, radijski, tiskani oglasi, bannerji),
  • spletne strani,
  • knjige, katalogi, zborniki, programske knjižice, časopisi, revije.
Izobraževanje

Brez izmenjave znanj in izkušenj dandanes ni uspeha. V mednarodnem okolju je to ključnega pomena za razvoj zaposlenih in rast podjetja. Biti seznanjen z aktualnimi novostmi, zakonodajo in najnovejšo strokovno prakso je ključna konkurenčna prednost uspešnega podjetja. Glede na potrebe naročnikov organiziramo interna in eksterna izobraževanja na različne teme:

  • uspešno vodenje sestankov,
  • učinkovito delegiranje nalog,
  • komuniciranje s strankami,
  • upravljanje kreativnih procesov v podjetju, uvajanje inovativnosti v poslovanje ipd.

Za naročila pišite na info@nabium.si

Vabimo vas tudi na posebne delavnice z metodo sistemskih postavitev.

DO POKLICNIH IN KARIERNIH ODLOČITEV Z METODO SISTEMSKIH KARIERNIH POSTAVITEV

Vsebina

Delavnico organizira Inštitut za sistemske postavitve  skupaj z podjetjem Nabium d.o.o.

KARIERNE POSTAVITVE ZA POKLICNE ODLOČITVE – DELAVNICA: CAT (Career Advanced Transformation) – NAPREDNE KARIERNE TRANSFORMACIJE z metodo ciljnih sistemskih postavitev

CILJNE SKUPINE:

  • dijaki, študentje in drugi mladi, ki se odločajo za svoj študij ali delo, poklic
  • posamezniki, ki so pred spremembo karierne poti,
  • zaposleni, ki želijo spremeniti delovno mesto,
  • vodje, ki si želijo napredovanja,
  • drugi, ki jih zanima osebno poslanstvo in bi ga želeli nadgraditi.

Namen delavnice:

  • ugotoviti kam naj se usmerimo v svoji poklicni poti,
  • ugotoviti svojo kariero v katerem koli obdobju življenja preoblikovati s pomočjo organizacijskih sistemskih postavitev z metodo CAT – napredno preobrazbo posameznikove kariere,
  • preveriti ali je obstoječa kariera prava kariera zame, da uresničim svoje trenutno življenjsko poslanstvo.

Ljudje se morajo v različnih obdobjih svojega življenja prilagoditi ne samo zahtevam po zaposlovanju na trgu, temveč tudi spremenjenemu poslanstvu in viziji, ki so si jih zastavili za svojo prihodnost. Zato potrebujejo različne sposobnosti za zaposljivost in možnost, da preverijo, ali je njihova obstoječa kariera v skladu s poklici, veščinami njihovih prednikov in njihovim novim poslanstvom in vizijo za njihovo prihodnost. To je bistvo sistemskih postavitev z imenom Napredne karierne transformacije (CAT – Career Transformation Constellations), ki smo jih v letih 2016-2018 razvili za mlade v okviru projekta Model M Slovenija. Kasneje smo metodo nadgradili tudi za ljudi različnih starosti.

Udeleženci bodo na tej delavnici preverili, kako lahko oseba (A) svojo kariero v katerem koli obdobju življenja preoblikuje s pomočjo organizacijskih sistemskih postavitev za napredno preobrazbo posameznikove kariere in / ali (B) preverijo, ali je njegova obstoječa kariera prava kariera zanj / da uresniči svoje trenutno življenjsko poslanstvo. Začeli bomo s 1. korakom: opredelitvijo delovnih mest in veščin prednikov, ki danes vplivajo na posameznika. V drugem koraku bomo ustvarili zapis o posameznikovem poslanstvu in njegovi izobrazbi, hobijih, spretnostih in poklicnih izkušnjah, da bi uvideli obstoječe poklicne razmere. V tretjem koraku bomo združili vpoglede iz koraka 1 in 2 v tri najpomembnejše možnosti prihodnjo kariero osebe. V koraku 4 bo oseba s pomočjo metode sistemskih postavitev CAT – napredne karierne transformacije izbrala najboljši rezultat, v katerem bo v prihodnje uspešna. V zadnjem, petem koraku, bo oseba preverila, ali je končna odločitev zanj v redu in na podlagi funkcionalnih sistemskih postavitev ustvarila svoj nov napredni načrt preoblikovanja kariere, da bo v svojem življenju čim bolj uspešna. Prednost akcije: V vseh korakih postopka bo oseba zapisala svoja spoznanja in se tako obogatila z novimi vpogledi in načrti za svoj prihodnji uspeh in izpolnitev svojega življenjskega poslanstva.

Delavnico izvajata mag. Anita Hrast in Nataša Čebulj.

Dodatne informacije in prijave: Inštitut za sistemske postavitve

 

Založništvo

Naše vrednote usmerjajo naša prepričanja, stališča in navade ter s tem dejanja. Skrb za pisano in govorjeno besedo je del ohranjanja naše kulture. V ta namen pomagamo ustvarjati novo literaturo, tako leposlovno, kot strokovno in poljudno-znanstveno. Naročnikom zagotovimo pomoč pri ustvarjanju koncepta za knjigo, revijo, oddajo ipd., poiščemo možnosti za produkcijo le-te in vam jo pomagamo izdati,  distribuirati, promovirati …